De 9 ani suntem alături de tine!

by / Friday, 30 October 2015 / Published in Evenimente

Concert aniversar BERE GRATIS!

De 9 ani suntem alături de tine!

Povestea noastră a început în 16 Noiembrie 2006 și de atunci în fiecare toamnă mai adăugăm câte o lumânare pe tortul aniversar. De 9 ani suntem aici pentru voi, oferindu-vă momente frumoase, produse și servicii de calitate. Cadoul pe care Magnolia Shopping Center vi-l oferă la cei 9 ani de existență este un concert special BERE GRATIS. Ca în fiecare an, vă așteptăm cu drag să ne fiți alături.

Mai mult decât atât, Magnolia Shopping Center vă răsplătește prin tombola aniversară cu premii pe măsură. Astfel, cei care fac cumpărături în valoare de minimum 50 de lei/bon, în săptămâna 9 – 14 Noiembrie, pot participa la tombola aniversară. Pentru validarea taloanelor de concurs vă rugăm păstrați bonul fiscal

Vă așteptăm să ne treceți pragul pentru un spațiu reconfortant, un shopping liniștit și pentru a simți o atmosferă caldă și primitoare.

Program eveniment

  • Dans oferit de Clubul Hot Moves
  • Fashion Show
  • Concert aniversar BERE GRATIS
  • Tragerea la sorți a biletelor câstigătoare din cadrul tombolei aniversare

Parteneri

Hotel Pantex AVON Optica Express


Câștigătorii Tombolei Aniversare”

Pachet cosmetice Avon

Cirstolovean Nadia, Baesu Lacramioara, Saracinescu Cristea, Ene Elena Luminita, Teodorescu Metaxa Ana-Iarina, Necula Geta, Soos Anna-Maria, Munteanu Daniela, Dumitru Cetalia, Dodea Mariana, Zugravu Mihaela, David Alina, Boboc Anastasia, Pricopi Silviua Georgian, Trifan Ana-Maria, Sansebes Georgeta, Stoian Acina Gabriela, Sabau Adriana, Siniuc Oana Andreea, Gherman Otilia, George Manuela, Hardea Adrian, Roman Daniela, Boriceanu Neacsu Roxana, Bedo Ludovic, Popescu Marta Tamara, Iacob Maria Anemari, Fejervari Ada, Munteanu Madalin

Papusa Sofia, oferita de Oaki Junior Club

Gheorghina Carmen Silvia, Raducanu Maria, Baliban Oana

Ochelari de soare Polar Glare, de la Optica Express

Buta Gabriela Ioana

Consumatie in valoare de 100 Lei de la The Lounge by Vanilla

Manea Virginia Elena, Merlusca Ana Maria, Scripniciuc Adrian

Pachet de infrumusetare de la Max Factor, oferit de Ecofarmacia

Costea Aurora, Boboc Mihai, Florea Aurelia, Manta Rozalia, Toader Carmen

Produs de imbracaminte dama in valoare de 99.99 lei, oferit de magazinul Carra

Ion Maria Cristina, Teodorescu Valeriu, Gadenaru Dana, Popa Rebeca Elena, Calin Adriana, Santa Timea, Craciun Maria


REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „DE 9 ANI ALĂTURI DE TINE!”

Perioada campaniei: 09 – 14 NOIEMBRIE 2015

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Campania „DE 9 ANI ALĂTURI DE TINE!” (denumită în continuare “Campania”) este organizată de S.C. MILLER CENTRE S.R.L., sediul social în Brașov, Str. Crișului nr. 18, camera 2, Brașov, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Brașov sub nr. J08/1070/2011, CUI 17091976 Tel. 0268/317 000, (denumită în continuare “Organizator” sau “Magnolia Shopping Center”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament, (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală și obligatorie pentru participanți. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul Oficial, prin întocmirea unui act adițional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să fie făcute publice cu cel puțin 24 de ore înaintea intrării în vigoare.

SECȚIUNEA 2. LOCUL DE DESFĂȘURARE ȘI DURATA CAMPANIEI

Evenimentul este organizat și se desfășoară numai în Magnolia Shopping Center în perioada 09 – 14 Noiembrie 2015, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

SECȚIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • 3.1. Campania se adresează clienților Magnolia Shopping Center, care acceptă termenii și condițiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanți”).
  • 3.2 Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie acele persoane juridice, respectiv acele întreprinderi familiale în care angajații Magnolia Shopping Center și membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție) dețin funcții sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia. Persoanele aici enumerate nu sunt eligibile a participa la această Campanie nici în calitate de persoane fizice autorizate sau persoane fizice.
  • 3.3 Nu sunt eligibili pentru a participa la Campanie angajații Centrului Comercial Magnolia Shopping Center și ai magazinelor centrului comercial, precum și membrii familiilor acestora (copii, părinți, frați/surori, soț/soție).
  • 3.4 Participarea la această Campanie impune cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament Oficial.

SECȚIUNEA 4. MECANISMUL CAMPANIEI

Participanții la prezenta Campanie:

  • 4.1 Trebuie să achiziționeze produse/servicii din incinta centrului comercial, exclus Carrefour Market, în valoare de minimum 50 lei, să completeze correct și citeț talonul de tombolă și să introducă talonul în urna amplasată în galeriile centrului comercial Magnolia Shopping Center.
  • 4.2. În cadrul Campaniei, un Participant poate câștiga mai multe premii zilnice și un singur premiu în cadrul extragerii din 14 noiembrie dacă taloanele completate dețin bonuri fiscale diferite.
  • 4.3 Acordarea premiilor câștigate se va face în baza actului de identitate valid, a bonului fiscal meționat pe talonul de concurs și a semnăturii de primire a premiilor.

SECȚIUNEA 5. PREMIILE CAMPANIEI

Premiile oferite în cadrul acestei Campanii sunt structurate și prezentate mai jos:
Ordinea enumerării premiilor campaniei este aleatorie.

  • Premii acordate în categoria voucherelor zilnice de cumpărături:
    1. 20 vouchere pentru curățare sacou oferite de Immaculate Dry Cleaning, în valoare de 14 lei/voucher;
    2. 5 vouchere pentru căni personalizate oferite de Personalizari Brașov, în valoare de 40 lei/voucher;
    3. 4 vouchere pentru rucsacuri Disney oferite de Personalizări Brașov, în valoare de 15 lei/voucher;
    4. 5 vouchere curs de dans lindy hop pentru adulți oferite de Hot Moves Dance Club, în valoare de 50 lei/curs;
    5. 10 vouchere curs de dans copii, cu vârsta cuprinsă între 5 și 12 ani, oferite de Hot Moves Dance Club, în valoare de 70 lei/curs;
    6. 5 vouchere de cumpărături în valoare de 5o de lei oferite de Aspire Kids;
    7. 10 vouchere de cumpărături în valoare de 15 lei, valabile în perioada 09-18 noiembrie, oferite de Mondex;
    8. 10 vouchere de cumpărături în valoare de 50 lei, oferite de magazinul Jeorjette;
  • Premii acordate în cadrul marii extrageri din 14 noiembrie 2015:
    1. 3 papuși “Sofia” oferite de Oaki Junior Club, în valoare de 63 lei/păpușă;
    2. 5 de pachete cu produse de înfrumusețare de la Max Factor, oferite de Ecofarmacia, în valoare totala de 700 lei;
    3. 30 de pachete cu produse cosmetice oferite de Avon, în valoare totala de 2562 Lei;
    4. 3 consumații în valoare de 100 lei, oferite de Vanilla Lounge;
    5. O pereche ochelari de soare Polar Glare, in valoare de 250 lei, oferiti, oferita de Optica Express;
    6. 7 produse de îmbrăcăminte dama, în valoare unitară de 99,99 Lei, oferite de magazinul Carra în valoare totala de 699.93 Lei.

Valoarea totala a premiilor Campaniei este de 7090,93 lei. + AVON

Participanților la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor normale de desfășurare a Campaniei (inclusiv costul de consultare a regulamentului prin intermediul mai multor canale: poștă, telefon, internet precum și costul de achiziționare a produselor din magazinele participante la Campanie).

Caștigătorii premiilor oferite în cadrul acestei campanii nu au posibilitatea de a primi contravaloarea în bani a premiilor sau schimbarea acestora cu alte bunuri și nici să solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiilor.
Organizatorul își rezervă dreptul de a suplimenta numărul premiilor garantate oferite în cadrul Campaniei.

SECȚIUNEA 6. CONDIȚII DE VALIDITATE

Pentru ca un Participant sa fie validat câștigător, trebuie sa îndeplinească concomitent, în mod obligatoriu și fără echivoc următoarele condiții:

  • 6.1. Trebuie să achiziționeze produse/servicii din incinta centrului comercial, excluzând Carrefour Market, în valoare de minimum 50 lei, să completeze talonul de concurs, să îl introducă în urnă și să păstreze bonul fiscal, pentru validare, până la data cand va avea loc extragerea;
  • 6.2. Să prezinte actul de identitate valid și bonul fiscal;
  • 6.3.Validarea câștigătorilor se va face de catre reprezentantul Magnolia Shopping Center.

SECȚIUNEA 7. DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

  • 7.1. Campania se va desfășura în perioada 09-14 noiembrie 2015 în incinta Centrului Comercial Magnolia, atât prin extrageri zilnice, cât și prin marea extragere din cadrul concertului aniversar (14 noiembrie 2015).
  • 7.2. Participanții vor putea fi validați ca și câștigători numai daca sunt îndeplinite, în mod cumulativ, toate condițiile stipulate în Secțiunea 6, din prezentul Regulament Oficial. În cazul în care, total sau parțial, aceste condiții nu sunt îndeplinite, atunci Participantul nu va fi validat câștigător și nu va avea dreptul de a intra în posesia premiului.
  • 7.3. Extragerile zilnice vor avea loc în incinta centrului comercial Magnolia Shopping Center în perioada 09 – 13 noiembrie 2015 la ora 17:00. Tragerea zilnică la sorți a câștigătorilor voucherelor va fi efectuată de doi reprezentanți ai Organizatorului, iar extragerea biletelor va fi realizată de către un client al centrului comercial.
  • 7.4. Tragerea la sorți de la marea extragere din cadrul concertului aniversar se fa efectua în data de 14 noiembrie 2015 în intervalul 18:00 – 20:00. Procedura extragerii taloanelor câștigătoare se va efectua conform articolului 7.3.
  • 7.5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica ora marii extrageri a premiilor oferite în cadrul concertului aniversar dacă programul artistic impune astfel.
  • 7.6. Cutia de tombolă va purta sigiliu. Înaintea fiecărei extrageri zilnice, sigiliul se va rupe în fața clientului ales ce va efectua tragerea la sorți, iar după efectuarea extragerii cutia de tombolă va fi resigilată.

SECȚIUNEA 8. ACORDAREA PREMIILOR

  • 8.1. În cazul în care un Participant va refuza să ridice premiul, acesta pierde dreptul asupra premiului, premiile nerevendicate rămânănd în posesia Organizatorului. Participantul care a refuzat premiul va trebui să semneze o declarație prin care își exprimă refuzul de a primi premiul și, eventual, motivul refuzului.
  • 8.2. Premiile oferite prin intermediul tombolei se vor acorda direct la sediul Organizatorului.

SECȚIUNEA 9. ANUNȚAREA CÂȘTIGĂTORILOR PREMIILOR OFERITE PRIN TRAGERE LA SORTȚI, VALIDAREA ȘI ACORDAREA PREMIILOR

  • 9.1. Numele câștigătorilor validați și premiile aferente se vor afișa la Birourile administrative al centrului comercial Magnolia, pe pagina de facebook “Magnolia Brasov” și pe site-ul www.magnoliacenter.ro, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data validării.
  • 9.2 Fiecare Participant extras la sorți va fi anunțat prin apel telefonic în maximum 5 zile lucrătoare de la data extragerii de către Organizator. Acesta va fi apelat de maximum 4 ori în intervale orare diferite, în zile diferite (în intervalul orar 9.00-17.00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale), la numărul de telefon înscris pe talonul extras câștigător.
  • 9.3. Dacă nu este posibilă contactarea telefonică a unui Participant extras la sorți în termenul menționat la art. 8.2 de mai sus, o scrisoare recomandată cu confirmare de primire va fi trimisă la adresa menționată pe talonul câștigător, în maximum 10 de zile lucrătoare de la data extragerii. Câștigătorul are la dispoziție maximum 5 zile lucrătoare de la primirea scrisorii să contacteze Organizatorul. În cazul în care câștigătorul nu poate fi contactat sau nu își revendică premiul până la data limită, se apelează la rezerve, în ordinea extragerii lor. Procedura de contactare a rezervelor va fi aceeași ca și în cazul câștigătorului.
  • 9.4. În cazul în care un Participant va refuza să ridice premiul, se va recurge la următoarea rezervă extrasă, pentru acordarea premiului rămas. Participantul extras la sorți care a refuzat premiul va trebui să semneze o declarație prin care își exprimă refuzul de a primi premiul și, eventual, motivul refuzului, în termen de 5 zile lucrătoare de la data comunicării refuzului.
  • 9.5. Validarea unui câștigător se va face doar după ce acesta va prezenta reprezentantului Magnolia Shopping Center, copie după actul de identitate în vederea validării identității câștigătorului, precum și bonul fiscal.
  • 9.6.În momentul validării premiului, reprezentanții Participanților extrași la sorți trebuie să prezinte următoarele documente:
    • documentul de identitate al persoanei care revendică premiul;
    • act de naștere al copilului, în cazul în care numele acestuia este menționat pe talonul câștigător.
    • bon fiscal al cumpărăturilor efectuate în incinta centrului comercial Magnolia.

    În cazul în care Participanții extrași la sorți și rezervele corespunzătoare nu pot fi contactați din motive independente de voința Organizatorului (dacă participanții furnizează date greșite), premiile nerevendicate rămân în posesia Organizatorului.

  • 9.7. Premiile oferite prin tragere la sorți se vor acorda direct la sediul Organizatorului.

SECȚIUNEA 10. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

  • 10.1. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Campanie in conformitate cu Legea nr. 677/2001.
  • 10.2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitățile indicate în mod expres prin Regulament, câștigătorii premiilor Campaniei își exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale ale organizatorilor de promoții. Comunicările ulterioare cu caracter publicitar și de marketing direct vor fi adresate tuturor participanților la tombolă.
  • 10.3. Organizatorul garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participanților. La cererea expresă a caștigătorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de intervenție asupra datelor și dreptul de opoziție, în conformitate cu dispozițiile Legii nr.677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, publicata în M. Of. nr. 790 din 12 decembrie 2001 și normelor emise în aplicarea acesteia.
  • 10.4. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. Codul numeric personal, precum și Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câștigătorilor unor premii cu valoare care depășește 600 RON, conform obligației impuse de Codul Fiscal de completare a Declarației 205 – Declarația Informativă privind impozitul reținut pe veniturile cu regim de reținere la sursă, pe beneficiari de venit, cuprinsă în Ordinul 2017/2005 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006.
  • 10.5. Organizatorul garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor Participanților. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul la interventie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziție (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și dreptul de a se adresa justiției (art. 18).
  • 10.6. Participanții au dreptul de a obține de la Organizator, la cerere și în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta și au de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. Participanții au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ștergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001.
  • 10.7. Organizatorul le poate solicita Participanților acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio și video, numele și prenumele lor. Participanții nu vor fi obligați să își exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care participanții vor dori să își exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declarație scrisă semnată de aceștia.

SECȚIUNEA 11. RESPONSABILITATE

  • 11.1. Organizatorul Campaniei va acorda premiul doar acelui caștigător care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidelă a prevederilor prezentului Regulament Oficial.
  • 11.2. Organizatorul si celelalte entități implicate în Campanie nu își asumă răspunderea și nu vor putea fi implicate sub nicio formă în disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influența principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către caștigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea și calitatea acestora.
  • 11.3. Din momentul semnării, de către Participantul câștigător, a procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice obligație față de acesta.
  • 11.4. Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate în această Campanie. Producătorul fiecărui produs sau serviciu oferit ca premiu în cadrul acestei Campanii va remedia orice defect în termenii și condițiile stipulate în certificatele de garanție/conformitate.
  • 11.5. În cazul în care Organizatorul constată, ulterior extragerii și înmânării premiului, că Participanții câștigători nu au îndeplinit toate condițiile stipulate în prezentul Regulament Oficial, acesta își rezervă dreptul de a-i invalida (cu consecința neînmânării premiului), respectiv de a cere repunerea în situația anterioară, prin reintrarea în posesia premiului deja înmânat sau a contravalorii acestuia, precum și a cheltuielilor aferente suportate de Organizator în legătura cu extragerea și / sau înmânarea premiului, dacă este cazul. În aceste circumstanțe, Organizatorului nu-i va putea fi reținuta răspunderea și nu va datora daune – interese pentru prejudiciu.
  • 11.6. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfășurare a acesteia, a perioadei valabilității acesteia, vor fi anunțate public de Organizator din prezentul Regulament Oficial, prin afișarea actului adițional la regulament la Birourile administrative ale centrului comercial Magnolia.
  • 11.7. Organizatorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări necâștigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
  • 11.8. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.
  • 11.9. În cazul în care sunt identificate persoane care au influențat sau care au facilitat câștigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanță a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intenție de influențare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie.

SECȚIUNEA 12. TAXE ȘI IMPOZITE

În privința premiilor acestei Campanii, Participanților nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepția cheltuielilor reprezentând produselor/serviciilor achiziționate în incinta centrului commercial Magnolia.

SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA CAMPANIEI

  • 13.1. Prezenta Campanie poate înceta în cazul apariției unui eveniment ce constituie forța majora*, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a o continua, sau la epuizarea premiilor puse în jos în cadrul campaniei.

    * Forța Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial și care împiedică partea sau părțile să-și îndeplinească, total sau parțial obligațiile, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existență a cazului de Forță Majoră, dacă acesta este confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.

  • 13.2. Dacă o situație de forță majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 și 1083 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice participanților la Campanie, în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră, existența acestuia.

SECȚIUNEA 14. LITIGII

  • 14.1. Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din România.
  • 14.2. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe următoarea adresă: S.C. MILLER CENTRE S.R.L., cu punct de lucru în Brașov, Str. Crișului nr.18, Camera 2, România, în atenția Birourilor Administrative, în termen de maxim 2 (două) săptămâni de la data finalizării campaniei. După această dată Organizatorul nu va mai lua în considerație nicio contestație.

SECȚIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

  • 15.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfășurare al Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant la Birourile administrative și la magazinele participante și va fi afișat pe site-ul www.magnoliacenter.ro, pe pagina de facebook Magnolia Brasov sau poate fi solicitat printr-o cerere scrisă și datată către S.C. Miller Centre S.R.L., pe adresa: Brașov, Str. Crișului nr. 18, România, Centrul Comercial Magnolia
  • 15.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să fie făcute publice cu cel puțin 24 de ore înaintea intrării în vigoare.
  • 15.3. Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanței de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piața, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SC MILLER CENTRE SRL
Data: 09.11.2015
Reprezentant legal: Laura Rusu

Leave a Reply

SUS